Kako poteka poslovanje preko spletne trgovine?
Spletna trgovina omogoča enostavnejše poslovanje med Vami in podjetjem DISS d.o.o. Poslovanje poteka v slovenskem jeziku in vam je na voljo 24ur na dan vse dni v koledarskem letu. Pregledujete in naročate lahko vse artikle iz našega bogatega asortimana. Prodajni izdelki vsebujejo slike, opis ter ažurirane cene, ki so navedene v eurih in do zaključka naročila ne vsebujejo davka na dodano vrednost.
V sistemu spletne trgovine lahko enostavno in hitro dostopate do: informacij o zalogah artiklov, informacij o prodajnih akcijah, novic, novih produktov - ki so že in tistih ki bodo na voljo v kratkem času. Kdo lahko posluje preko b2b spletne trgovine našega podjetja?
Preko naše spletne trgovine lahko poslujejo naši že obstoječi poslovni partnerji. Le ti se morajo pred prvo uporabo spletne trgovine registrirati in počakati na aktivacijo računa. Sporočilo o aktivaciji računa uporabnik prejme po e-pošti v najkrajšem možnem času po pregledu registracijskih podatkov s strani administratorja.
Kako opravim novo registracijo?
Na vstopni strani portala >>diss.b2b.si<< kliknete na polje ''sem nov uporabnik'' . Odpre se vam novo okno z zahtevkom po davčni številki. V kolikor ste že naš registriran partner, se vam bodo kontaktni podatki izpisali po vnosu davčne številke - dopolnite le manjkajoče podatke. Kot povsem nov uporabnik pa boste potrebovali izpolniti vse potrebne podatke. Po zaključku registracije na vpisani e-mail v najkrajšem možnem času prejmete potrditev o aktivaciji prijave. Po prejemu potrditve lahko začnete poslovati v našem spletnem portalu.